21.5.07

7η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου Αθήνας: Υλικό ονείρων για τους εραστές του ιλίγγου

Ταχύτητα, γκάζι, πάθος, ίλιγγος... Αν θέλαμε να συνοδεύσουμε με εικόνες τις λέξεις αυτές και τα συνώνυμά τους, για τις ανάγκες κάποιας εγκυκλοπαίδειας, θα μπορούσαμε κάλλιστα να ανατρέξουμε στο φωτογραφικό αρχείο από τα σπορ μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην 7η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Αθήνας.

Οι εταιρίες που είχαν να καταθέσουν ενδιαφέρουσες προτάσεις από πλευράς επιδόσεων και σχεδιασμού ήταν πολλές. Τι να πρωτοδεί κανείς; Από σπορ εκδόσεις δημοφιλών μοντέλων, σε τιμές αρκετά προσιτές, μέχρι απαγορευμένους (από οικονομικής πλευράς) «καρπούς» για τη συντριπτική πλειοψηφία του κοινού, η γκάμα ήταν απολαυστικά μεγάλη.

Μία από τις πρώτες θέσεις στην καρδιά μας κατέκτησε η ακριβοθώρητη Αlfa Romeo 8C Competizione. Γιατί ακριβοθώρητη; Με τιμή περί τα 150.000 ευρώ και παραγωγή που μέχρι στιγμής δεν ξεπερνά, αν θυμάμαι σωστά, τα 80 κομμάτια, δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Συνολικά η ιταλική φίρμα δεν σκοπεύει να κυκλοφορήσει περισσότερα από 500 τέτοια έργα τέχνης. Έτσι, ο V8 κινητήρας των 4.691 κυβικών εκατοστών με την απόδοση των 450 ίππων -ο οποίος σημειωτέον προέρχεται από τη Maserati-, το θελκτικό αμάξωμα με τα ρετρό στοιχεία και το κόκπιτ όπου παντρεύονται αρμονικά αλουμίνιο, ανθρακονήματα και δέρμα θα παραμείνουν toy machine για λίγους και ευσεβής πόθος για πολλούς.

Κεραυνοβόλος ήταν ο έρωτας και με το κατάλευκο (αναφέρεται ως «λαμπερό λευκό» στο χρωματολόγιο της εταιρίας) Audi R8. Εξωτερικά επιτομή του επιθετικού και κομψού σπορ design, μόνιμη τετρακίνηση Quattro, V8 κινητήρας 4,2 λίτρων με απόδοση 420 ίππων κάτω από το καπό, τελική ταχύτητα 301 χιλιόμετρα την ώρα και επιτάχυνση 0-100 χιλιόμετρα/ώρα μόλις σε 4,6 δευτερόλεπτα συνθέτουν ένα ακαταμάχητο αυτοκίνητο. Δυστυχώς για μας, το αντίτιμο είναι βαρύ: ξεκινά από τα 136.000 ευρώ για τη βασική έκδοση και φθάνει τα 184.200 ευρώ, που ήταν και η τιμή του εκθέματος.

Σημαντική καινούργια σπορ παρουσία φιλοξενούσε στο περίπτερό της και η BMW. Αυτή δεν ήταν άλλη από τη νέα σειρά 3 Cabrio, η οποία θα διατίθεται με 2λιτρο και 3λιτρο κινητήρα μέγιστης ισχύος 170 και 306 ίππων αντιστοίχως. Στη «μικρή», πιο προσιτή για τα ελληνικά δεδομένα, έκδοση υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δεύτερα και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Αξιοπρόσεκτη λεπτομέρεια: η οροφή της ανοικτής «3άρας» δεν είναι υφασμάτινη, αλλά μεταλλική.

Διόλου ευκαταφρόνητα είναι τα πιο οικονομικά μοντέλα της κατηγορίας, όπως το Ford Focus CC, το Opel GT και το Peugeot 207 CC.

6 σχόλια:

Marialena είπε...

Θα μου επιτρέψετε να συμπεριληφθώ και εγώ με τη σειρά μου στους λάτρεις της αυτοκίνησης αγαπητέ μου!

Σαν να μύρισα κι εγώ το άρωμα των υλικών ενός νέου αυτοκινήτου και να έλαμψε η πέρλα στα βερνίκια, καθώς οι προβολείς φώτιζαν τα νέα μοντέλα!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι!

N.Ago είπε...

Πoιο θέλεις να σε πάρω, Marialena?

Marialena είπε...

Αααα, τι θα έλεγες για την Alpha Romeo Brera για παράδειγμα?

Ή την καινούργια Mercedes C-class?

Μας βλέπω να τα παίρνουμε σε μινιατούρες και να είμαστε και ευχαριστημένοι, έτσι δεν είναι βρε N.Ago?

Την καλημέρα μου σε σένα και στον Μάριο που γεύτηκε αυτά τα ωραία να στείλω...

Μάριος Ροζάκος είπε...

@ N.Ago:
Άτσα ανοιχτοχεριές ο φίλος μας! Για μένα έχει κανά τουτού ή οι προσφορές περιορίζονται σε γοητευτικές κυρίες;

@ Marialena:
Join the club, Μαριαλένα! Μ' αρέσουν πολύ οι απαιτητικές επιλογές σου.

Η Brera μού αρέσει εμφανισιακά, αλλά δεν έχει τύχει να την οδηγήσω, άρα δεν μπορώ να επεκταθώ σε σχόλια. Αντιθέτως, την καινούργια C-class τη δοκίμασα πρόσφατα σε test drive που οργάνωσε η Mercedes και μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις: καλοστημένη, σαφώς βελτιωμένη από κάθε άποψη σε σχέση με την προκάτοχό της και πιο σπορτίβ, με ελαφρύ αλλά καλής απόκρισης τιμόνι και εξαιρετικό κράτημα στις στροφές (πήγαινε σαν «τρένο» στα Λιμανάκια!).

Marialena είπε...

@ Μάριος: Τα καλά του επαγγέλματος, βλέπω Μάριε και ομολογώ πως ζηλεύω για την ευκαιρία που είχες για τα test drive!

Άμα δεν είναι έρωτας το αυτοκίνητο, τότε τι είναι άλλωστε?

Α, σε παρακαλώ άσε τον Νίκο να μου κάνει ένα δωράκι, αφού το θέλει το παιδί... αμέσως θες και συ! Να πάρεις μόνος σου, εντάξει??? LOL

N.Ago είπε...

Μπα, τα πουλάκια μου. Τρώγεστε ποιος θα δεχτεί το δωράκι μου πρώτος;
Αποφασίστε σύντομα διότι, έτοιμος είμαι να το πάρω για μένα.
Ένα σαράβαλο οδηγώ.
Εντάξει. Αν είναι όμως, ντε και καλά να κάνω ένα δώρο, σιγά Μάριε μου θα το κάνω σε σένα.
Τρελός είμαι;
Άντε και καλό τριήμερο!